Super Elite Technology Co., Ltd.

Super Elite Technology Co., Ltd. Is a Touch Panel (Touch Screen) professional manufacturer. We have 4 wire, 5 wire, 8 wire, Multi-Touch analog resistive type of many sizes Touch Panel (Touch Screen) and controller. The EL lamp and LCD heater also are ones of our products. Super Elite has strong RD team, insist unleaded manufacturing process and got many inventing patents of Taiwan, China, United States, Japan, Korea, and Germany etc for years. Super Elite’s target is for excellent quality and leading technology and also wins long-term trust and positive from customers based on the target .

模擬觸控螢幕

升級您的觸控螢幕體驗 超級精英科技有限公司模擬觸控螢幕。專為挑剔的用戶而設計,我們的 模擬電阻式觸控面板 承諾無縫交互,對您最輕微的觸摸做出反應。使用我們的產品體驗前所未有的精準度 5線觸摸屏。我們的觸控螢幕由台灣行業領導者精心打造,重新定義了卓越。當你可以擁有最好的東西時,為什麼要滿足於更少的東西呢?相信 超級精英科技有限公司 為超出預期的觸控螢幕。讓自己沉浸在無與倫比的響應能力世界中,每次觸摸都會得到即時回饋。如果您正在尋找,歡迎與我們聯繫 為了高品質 模擬觸控螢幕
超精英科技有限公司是台灣觸摸屏領先的製造商。
我們提供質量好,價格合理的模擬觸摸屏,汽車觸摸屏,汽車觸摸屏和5線觸摸屏。
透過我們的服務釋放您設備的全部潛力 模擬觸控螢幕。無論您是在駕駛汽車的資訊娛樂系統還是與工業機械交互,我們的 模擬電阻式觸控面板 提供無與倫比的性能。不要在品質或負擔能力上妥協。 超級精英科技有限公司 提供 模擬觸控螢幕 將卓越的工藝與具有競爭力的價格相結合。加入無數滿意的客戶行列,邁向卓越。立即升級您的技術 超級精英科技有限公司模擬觸控螢幕。提升您的使用者體驗並發現精密工程可以帶來的改變。改變您與設備互動的方式 - 立即諮詢!