Super Elite Technology Co., Ltd.

Super Elite Technology Co., Ltd. Is a Touch Panel (Touch Screen) professional manufacturer. We have 4 wire, 5 wire, 8 wire, Multi-Touch analog resistive type of many sizes Touch Panel (Touch Screen) and controller. The EL lamp and LCD heater also are ones of our products. Super Elite has strong RD team, insist unleaded manufacturing process and got many inventing patents of Taiwan, China, United States, Japan, Korea, and Germany etc for years. Super Elite’s target is for excellent quality and leading technology and also wins long-term trust and positive from customers based on the target .

優質電阻式多點觸控

超級精英科技有限公司 是您的主要行業資源的製造商和產品信息 電阻式多點觸控電阻式觸摸屏。憑藉多年的經驗,我們擁有以下方面的核心技術知識: 電阻式多點觸控電阻式觸摸屏 以滿足客戶的需求。我們關注與您有關的細節,以提供定制的,具有成本效益的和可擴展的解決方案,這些解決方案有助於您提高利潤。如果您需要 有關特定產品的更多信息,請隨時與我們聯繫。
超級精英科技有限公司是一家專業生產多點觸摸在台灣的供應商,並已投入生產觸摸屏顯示器多年。
我們的產品廣泛應用於各種應用。我們確保我們的產品始終保持在合理的價格,但高品質。
超級精英科技有限公司,我們正在尋找致力於提供出色服務的專業人員 電阻式多點觸控電阻式觸摸屏 和出色的客戶服務。我們向客戶承諾將滿足他們的所有需求,並需要能夠幫助兌現承諾的團隊成員。
我們以出售有價值的產品而提供卓越的客戶服務為榮 電阻式多點觸控電阻式觸摸屏 並為您提供最佳的產品說明。我們的工作致力於通過鼓舞人心的創新解決方案創造進步,並為我們建立可信賴的伙伴關係 具有共同利益的客戶和合作夥伴。